Rok a půl s Dell Axim X50v

Pondělí, 29. Květen 2006

Neuvěřitelné se stalo skutečností! Můj Axim trhl nový rekord! Je to právě rok a půl, co mi dělá společnost. A cože na tom slavím? Odpověď je prostá! To zatím nedokázalo žádné ze všech možných ICT zařízení (počítače, notebooky, mobilní telefony, PDA), co jsem kdy předtím vlastnil…

Prvni foto s Dell Axim X50v

Co dodat? Asi nic. Lepší PDA, které by mne donutilo ke změně, se zatím neobjevilo (teda kromě X51v, ale to pro mne nemá smysl měnit), a tak jsem zvědav, jestli trhnu 2 roky. 🙂

Zanechat Odpověď

