Správa mobilního telefonu přes Bluetooth ve WM5

Úterý, 2. Květen 2006

Taky používáte mobilní telefon přes Bluetooth? A chtěli byste poslat SMSku napsanou v PDA přes váš telefon? Není nic jednoduššího než použít program Indovisi SMS. Ač není podpora WM5 explicitně potvrzena, osobní zkušenost je nejlepší. Jako jediný program funguje.

Indovisi SMS

Funkce

  • připojení buď přes IR port nebo Bluetooth
  • vytáčení telefonního čísla na telefonu z PDA
  • správa přijatých a odeslaných SMS
  • zasílání SMS zpráv (i několika příjemcům zároveň)
  • synchronizace adresáře s adresářem v PDA
  • vyhledávání SMS
  • použití funkce Můj Text pro rychlé odeslání specifických SMS (Přijdu později, Zavolám později atd.)
  • podpora RealVGA
  • a spoustu dalších

Program můžete zakoupit na Handangu, případně si tam i stáhnout demo verzi.

EDIT: Takže po laborovaní s tím programem, jsem zjistil, že je schopen se připojit k telefonu, pouze pokud vaše PDA má Widcomm/Broadcom BT stack. Tudíž pro posílání SMS z PDA, jež má MS BT stack, musíte použít jiný software a to zSMS. Ten zase funguje pouze s MS BT stackem. Existuje ještě MultiSMS, ale zde si nejsem jist funkčností s MS BT stackem.

6 komentářů “Správa mobilního telefonu přes Bluetooth ve WM5”

  1. Paullus Says:

    Mně funguje i MultiSMS, který jsem si koupil ještě předtím, než vyběhnul stejně tak fungující freewarový zSMS.


  2. No, mne MultiSMS nefungovalo spravne s SE K600i a zSMS s Widcomm BT stackem nespolupracuje…

  3. swez Says:

    prosím o radu předpokládam že si to zkoušel zprovoznit a šlo ti to…já mam stejný pda a stejnej mobil jako ty mam partnership ale skončí mi to u checking connection..prosím nemohl by si podrobněji pospat nastavení bt a indovisiSMS

    Děkuju


  4. V BT Manageru je nutne vytvorit na zalozce COM Ports novy Outgoing COM port s danym mobilem a pak ivSMS nastavit, aby pouzivalo tento port…

  5. swez Says:

    *:( brečim* nastavil sem to a v ivsms se nezobrazí vůbec v nastavení…nevíte kde? hledal sem na stránkách forech a atd a nikde sem nenašel odpověd 😦

  6. Carabei Says:

    zkousel jsem zkousel ale malo…. uz jsem si myslel ze se mi aplikace podari zprovoznit na mem looxu C550, ale porty ktere by akceptovala aplikace nejdou priradit k bluetooth a porty ktere jdou priradit zase neukaze tato aplikace, mohl by mi nekdo poradit. predem dekuji


Zanechat Odpověď

