ActiveSync přes BlueTooth

Středa, 29. Březen 2006

Dalším z BlueTooth problémů (aspoň tedy pro někoho) je synchronizace/ActiveSync přes BT. Předpokladem jsou Windows XP se Service Packem 2, funkční MS BT Stack na PC, ActiveSync 4.1 a aspoň jednou přes kolébku se synchronizované PDA (musí být vytvořeno AS partnerství mezi PDA a daným PC).

  1. Na PC v BT Manažeru vytvoříme příchozí COM port. Tento vytvořený COM Port vybereme v nastavení připojení ActiveSyncu (File->Connection Settings->v Allow connections to one of following vybereme námi vytvořený COM port).
  2. Na PDA spustíme ActiveSync, pak Menu->Bluetooth Connection, odklikneme, že chceme vytvořit nové partnerství (pokud ještě jsme žádné s daným PC nevytvořili. Pokud ano, smažte jej.), zvolíme New partnership, po vyhledání okolních BT zařízení vybereme náš počítač, zvolíme BT profil ActiveSync a dokončíme wizarda.
  3. Poté stačí na PDA zvolit Menu->Bluetooth Connection.

Happy syncing!

5 komentářů “ActiveSync přes BlueTooth”

  1. Gwyn Says:

    Mno i kdybych se zbláznil tak tu synchronizaci přez BT nerozchodím 😦
    Můj postup:
    1. Mám Toshiba BT stack pro Windows (XP + SP2)
    – Pokud ho odinstaluju, Windows nedokazou najit svoje ovladace pro BT, i kdyz by je SP2 mel mít v sobě.
    2. Nastavím nový příchozí port (COM 7)
    3. V PDA v synchornizaci zvolím syncho. přez BT, napíše mi to, že nemám partnerství, které podporuje ActiveSync. Dám vytvořit, prošel jsem celeho wizarda snad 20x. Vždy se krásně připojím k PC udělám nové partnerství, ale NIKDE v celém wizadru jsem nenašel povolení pro ActiveSync.
    4. V pozledním kroku se mě wizard pouze zeptá, jaké služby chci na připojení mít (je tam pouze „Serial Port“ a „Wireless Stereo“)
    5. Po dokončení wizdra nastavím v PDA v nový příchozí a odchozí port pro BT.
    5. V PC mám nyní partnerství v tom BT stacku. V pohodě se připojím.
    6. Nastavím dle návodu ActiveSync a povolil jsem postupně snad všechny porty co jdou. NIC. Zařízení nenalezeno.
    7. Pokud v PDA opět dám v ActiveSync synch. přez BT, tak mi to opět tvrdošíjně tvrdí, že nemám partnerství, které podporuje ActiveSync.

    Už vážne nevím kde je chyba, V tom Wizardu v PPC na vytvoření partnerství prostě NIKDE není volba BT profil ActiveSync!!!

    Ještě dodám, že nemám AXIMA, ale FS N560 s WM5 (Předpokládám, že to na zařízení nezáleží, důležitý je právě WM5)

    Poradí někdo, co dělám špatně?

  2. jt Says:

    Jsem na tom uplne stejne, taky vlastnim N560 a pres Bluetooth proste nefunguje ActiveSync…..
    AS mam 4.1.0 build 4841, WinXP SP2…nevim co bych vic dodal.


  3. Pro Gwyn(a?): Nema Toshiba nejaky ovladace pro WXP SP2 pro ten dany notebook?

    Pro jt: Objevi se vam po nastaveni COM portu a zacatku synchronizace profil Active Sync?

  4. jt Says:

    To Richard…neobjevi!

  5. Paja Says:

    Ja mel ten samy problem… zobrazoval se mi pouze serial port. Pak jsem prisel na to, ze (alepon u me) pomohlo pouzit port COM7 (kdyz jsem se pokousel pouzit COM8, ktery jsem si vytvoril pres tu Toshiba utilitku, tak to neslo).


Zanechat Odpověď

